Mobilete c motor 6.7 q pesa 650 kgs…............
-
the gunbus 410 cubic inch v-twin motorcycle. the monster engine placed in a motorcycle frame of comparable size looked impossible and many who saw the photos were skeptical of the bike ever being finished but i guess, clemens f. leonhardt is one of those persistent guys who ignores the naysayers and keeps at his work.
the fuel injected, 45 degree 6728 cc / 410 cubic inch v-twin runs through a 3 speed transmission with reverse and actually looks pretty good in its finished state compared to the initial photos, in fact, everything looks good. it puts out 523 foot pounds of torque. seat height is 31.5 inches and overall length is 136 inches. it is a little heavy at 1433 pounds so high speed corner carving might be an issue and there aren’t any photos of the big bike on the road so i guess we’ll have to wait for the road test, that is if someone can actually road test this monster.
technische daten
motor:
2-zylinder, v-anordnung
zylinderwinkel: 45°
hub: 176 mm
bohrung ø: 156 mm
hubraum: 6728 cm³ 410 cu.in.
verdichtungsverhältnis: 8,7:1
max. drehmoment: 710 nm bei 1900 u/min.
getriebe:
sequentielles 3-gang-getriebe mit rückwärtsgang
kupplung:
3-scheiben sintermetall trockenkupplung
ø 140 mm, betätigung hydraulisch
antrieb:
primärantrieb: duplex - rollenkette 1 x 11/16
sekundärantrieb: einfach – rollenkette 1 x 11/16
fahrgestell:
rahmen: stahlrohr, 25crmo4, wig - verschweißt
lenkkopfwinkel: 65°
trapezgabel: stahlrohr, 25crmo4
gemischaufbereitung:
2 einzel-drosselklappen, ø 70 mm
sequentielle kraftstoffeinspritzung, lambda geregelt
katalysator, doppelzündung
elektronisches motormanagement mit abschaltbarer schlupfregelung
bereifung:
vorne: ø 38 , breite 11 , hersteller rigdon
hinten: ø 42 , breite 15 , hersteller rigdon
bremsanlage:
vorne: zwei scheiben, ø 310 mm
hinten: eine scheibe, ø 310 mm
schmierung:
trockensumpfschmierung
maße und gewichte:
länge gesamt: 3450 mm
radstand: 2410 mm
höhe gesamt: 1480 mm
sitzhöhe: 800 mm
leergewicht: 650 kg
-
esse motor tá parecendo mais um motor radial de avião de onde foram tirados 2 cilindros…
( muito dinheiro + ócio ) * bom senso pescado na estação de tratamento de esgoto = essa moto
aí o jay leno compra a moto, coloca 2 turbos e consegue 120kgfm de torque.
-
jaca por jaca, ficaria com essa ae
ir sentado em um v10 ?
talvez…
[bmw… leia
kamikase por kamikase, prefiro em grande estilo ](http://thekneeslider.com/archives/2006/04/20/bmw-v12-powered-motorcycle/)